![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi0wS3vNDRFOTc9sy7FlPXacyv4Bw9NKbuQg9WtEgSkA1uX_MYOyX2uQaZkH2l-YaWuVCGyQm-h6awPQaii7gEzw1dyJkOJJ1kGxZsILRCXInoLjh9be0jjRqSJkQ-TsF2kbS_zSNllZHo/s1600/Make+Love,+Not+War.jpeg)
Kompanija u reklami predstavlja novu liniju pod nazivom Axe Mir u nadi da će zbližiti mlade ljude da budu pokretač promjena jednim prostim, a tako jakim, aktom – poljupcem.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhnG5rSR4A-yQJaADUy3x3gFl2nbAuudHPAWuJ67YbXzPihDfq-sbD3oSwuj-QRfex5mfdEYJN8hFL3Tpun512bJAkYrJzuRD83wayPy2eRA8xXTHfGTZpMgrCRQoi2kr9gP_r80G8fGsI/s1600/Make+Love,+Not+War_2.jpg)
Reklama u trajanju od 60 sekundi poz nazivom “Ljubav” prikazuje bojna polja kao i diktatore ali sa pomalo neobičnim obrtom koji predstavlja srž nove kampanje pod nazivom “vodite ljubav, a ne rat”.
“Mladi ljudi ozbiljno razmišljaju o ljubavi i ova generacija je socijalno svjesnija od prethodnih prvenstveno zahvaljujući internetu. Želimo da se uključimo u njihove internet živote i započnemo konverzaciju i inspirišemo ljude da se ujedine na globalnom nivou kako bi podigli svijest o snazi mira. U svijetu prepunom konflikata, znam, da je najmoćnije oružje zapravo ljubav”, izjavio je Metju Mekkarti iz ove kompanije.
Post A Comment:
0 comments: